wtorek, 18 marca 2014

Od Dweyna Kolejne odwiedziny na Targach Hodowlanych

Rano postanowiłem pojechać znowu na Targi Hodowlane. Zabrałem psy i zapakowałem do samochodu.  Postanowiłem kupić kilka ładnych psów. Kiedy tam dotarliśmy  od razu skierowałem się na klatki z bulterierami. Kupiłem bardzo ładną, brązową suczkę.

Bulteriery miałem z głowy więc poszedłem po Akity.  Znalazłem wspaniałego psa i piękną suczkę.


Zastanawiałem się jakie psy jeszcze kupić kiedy niespodziewanie wszedłem pomiędzy klatki z psami rasy Akbash dog. Postanowiłem kupić dwa takie psy.


Nie chciałem kupować wielu psów ale moje zamiłowanie do nich wzięło górę i postanowiłem kupić jeszcze kilka. No i oczywiście moje zamiłowanie do polowań nie pozwoliło mi  nie przejść obok ogarów polskich i wyżłów niemieckich szorstkowłosych.  Z tych ras kupiłem cztery piękne psy.




Po drodze wstąpiłem też do znajomego sprzedawcy który sprzedawał wyjątkowo piękne pitbule i Amstafy. Oczywiście kupiłem cztery psy.




- Jak to ze mną jest?- Pytałem sam siebie. Jednak Jeden ze sprzedawców którego kiedyś pytałem o psy rasy Tosa zaczepił mnie. Oczywiście miał psy na które bardzo liczyłem. Oczywiście je kupiłem.


Oczywiście przy okazji  wcisnął mi dwa amerykańskie pitbulteriery.


No a kawałek dalej już wpadłem w pułapkę. Było tam pełno psów jakie chciałem mieć w hodowli. Na początku kupiłem dwa dogi z Majorki.
Bojowy pies z majorki

Potem dwa bernardyny i moskiewskie stróżujące.




Jamniki to już było coś. Kupiłem dwa. Do tego sznaucery: średniego, miniaturowego i olbrzymiego. Wszystkich po dwie sztuki.








Sznaucery też miałem zamiar wprowadzić do hodowli. Owczarki australijskie i całą resztę owczarków też kupiłem.








Do tego jeszcze dwa psy rasy border colie.


Do tego jeszcze nie maiłem serca nie kupić mastifa hiszpańskiego. Oba piękne.


No i oczywiście do hodowli dołączyłem jeszcze kilka ras owczarków a mianowicie: Laekenois, Malinois, tervueren, Owczarek staroangielski, Owczarek maremma oraz Owczarek z Majorki. No po prostu super psy.












- Mark kupujesz jakieś psy?- Zapytałem
Mark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz